Замiна мастила в АКПП Дніпро

Повна заміна мастила в АКПП

від 1950 грн

Сервiс на Калиновій

Лівий берег

вул. Петра Бикова, 33

Пн-Нд 8:00-19:00 Без вихідних

+380 67 777 94 37

Сервiс на Шинній

Правий берег

вул. Шинна, 26м

Пн-Нд 8:00-19:00 Без вихідних

+380 98 777 25 13

Сервiс на Слобожанському

Лівий берег

пр. Слобожанський, 29А

Пн-Нд 8:00-19:00 Без вихідних

+380 98 777 47 13

Сервiс на Перемозі 1

Правий берег

вул. Мандрикiвська, 54

Пн-Нд 8:00-19:00 Без вихідних

+380 98 777 16 30

Замiна мастила в АКПП

AVTOMOTIV SERVICE виконує заміну мастила в АКПП двома способами:

  • Повна
  • Часткова 

Повна заміна мастила

Повна заміна – це заміна методом заміщення старого мастила на нове за допомогою спеціальної установки.

Переваги повної заміни мастила в АКПП:

  • Повна 100% автоматична заміна відпрацьованої трансмісійної рідини на нову.
  • Поліпшення роботи АКПП.
  • Продовження працездатності АКПП.
  • Усунення вібрації.
  • Усунення підвищеної витрати мастила і перегріву АКПП. 
  • Проведення ефективної рециркуляції після неповної ручної заміни мастила.

Міфи повної заміни мастила в АКПП

1 міф. Не треба лізти у робочу систему.

Відповідь: запобігати проблемам завжди економніше для ваших нервів і гаманця, ніж вирішувати їх.

2 міф. Повна заміна мастила розносить бруд у коробці (забиває фільтр, соленоїди, вузькі канали).

Цікаво, чому цей самий бруд не забиває соленоїди та вузькі канали при прискоренні з повним навантаженням?  У ході заміни мастила навантаження на коробку в кілька разів менше (якщо не в десятки), ніж при звичайній їзді.

Під час звичайного руху автомобіля масло циркулює в коробці передач незрівнянно швидше, ніж його може розігнати будь-яка процедура заміни.   Після процедури змінюється брудний фільтр, а магніти очищаються від залізного пилу.

3 міф. Заміна мастила псує коробку передач.

Якщо коробка передач у плачевному стані та надто зношена, то після заміни олії неполадки справді можуть посилитись, тобто цей міф має під собою певну основу.  Але, йдеться тільки про коробки з високим ступенем зносу та несправностями!

В будь-якому випадку це буде помітно по стану злитого мастила на першому етапі (як при частковій заміні). І якщо мастило дійсно більш в’язке, дуже брудне і з металевою стружкою, можна зробити лише часткову заміну.

Скільки мастила потрібно для повної заміни?

Це найголовніше питання, яке турбує власників автомобілів. Оскільки від кількості мастила залежить вартість цієї процедури.

Спеціалісти компанії AVTOMOTIV SERVICE розраховують кількість залежно від стану старого мастила в АКПП:

  • Якщо заміна регламентна, мастило в АКПП має незначний ступінь забруднення (відмінно просвічується, трохи відрізняється від нового на просвіт) ~ +30-35% від повного обсягу мастила в АКПП.
  • Якщо мастило в АКПП має значний ступінь забрудненості (погано просвічується) ~ +35-50% від повного обсягу мастила в АКПП.
  • Якщо мастило в АКПП сильно забруднене (не просвічується) ~ +50-100% від повного об’єму мастила в АКПП.

Якщо в мастилі явно присутня металева стружка (дрібний металевий пил, характерно поблискує на світлі) – заміна олії в АКПП не потрібна, необхідний ремонт агрегату, але за бажанням клієнта можливо виконати заміну, у такому разі витрата мастила може перевищувати +100%

ЧАСТКОВА ЗАМІНА МАСТИЛА В АКПП

Часткова заміна проводиться звичайним методом ручного злиття відпрацьованої рідини і подальшим заповненням новим мастилом за допомогою ручного насоса. Цей метод дозволяє змінити тільки + – 40% мастила.

КОЛИ ЧАС МІНЯТИ МАСТИЛО В АКПП

Заміну мастила (гідравлічної рідини) в АКПП або варіаторах рекомендується проводити кожні 30-60 тис. км, залежно від умов експлуатації автомобіля, таким чином це допоможе утримувати агрегат у справному стані та мінімізувати ризики проведення дорогих ремонтів.

Деякі проблеми в роботі АКПП можуть служити ознаками низького рівня масла або старого ATF. Ось найпоширеніші з них:

  • низький тиск мастила в магістралі
  • машина не їде ні назад, ні вперед
  • при перемиканні передач машина пробуксовує
  • машина не перемикається з P або N на будь-яку швидкість
  • на затяжному підйомі на останній швидкості АКПП пробуксовує і перемикається на знижену
  • при включенні будь-якої швидкості є поштовх, машина перемикається на швидкість, але не їде

У кожної з цих проблем можуть бути інші причини. Наприклад, низький тиск мастила в магістралі може бути не тільки через низький рівень мастила, а й через несправний клапан скидання в масляному насосі, забруднених соленоїдів або гідроблока. Тому для визначення точної причини варто звернутись в AVTOMOTIV SERVICE

Повна заміна мастила АКПП + фільтр

від 1950 грн.

Заміна мастила АКПП без фільтра

від 975 грн.

Заміна мастила АКПП + фільтр

від 1430 грн.

Заміна мастила в АКПП Дніпро

Як ви вже помітили, на дорогах Дніпра дедалі більше автомобілів, пригнаних зі США, особливістю яких, як правило, є АКПП. Автоматична коробка відмінно підходить для їзди в місті, вам не доводиться перемикати швидкості, все робить за вас автомат. АКПП зазвичай надійні, звичайно, все залежить від виробника, але довговічність цього вузла залежить від своєчасної заміни масла.

Як часто міняти масло в АКПП?

Так як масло виконує, крім тепловідвідної функції, ще й мастильну, покриваючи плівкою всі елементи, що труться, за маслом в АКПП потрібно стежити так само як і за маслом у двигуні, але рідше. Після покупки автомобіля із салону міняти масло потрібно через 60 тис. км. (Все індивідуально), далі раз на 40 тис. км. Важливо підбирати масло по допуску і при заміні враховуйте, що поміняти все мало не вийде (залежно від моделі) можливо потрібен буде повторити через пару тисяч, так як все масло з АКПП неможливо злити.

Де в Дніпрі замінити мастило в АКПП?

Автомотив Сервіс – комплекс послуг для вашого автомобіля, де ви зможете на будь-якому авто швидко та якісно замінити мастило в коробці. Наші фахівці перевірять стару олію та дадуть рекомендації якщо заміна не потрібна, а відділ запчастин миттєво доставить мастило з усіма необхідними розхідниками.