logo

Розвал-сходження коли необхідно робити?

По кілометражу – виробники рекомендують перевіряти виставлені кути не рідше ніж раз на 30 тис. кілометрів пробігу

З появою наступних ознак:

  • нерівномрний знос шин
  • надто легке або надто важке управління
  • відводить убік або погано тримає дорогу
  • кермо змінило положення при русі по прямій

Що ще свідчить про необхідність розвалу сходження?

  • при гальмуванні авто розвертае, або тягне в бік
  • при виході з повороту кермо повертається не одразу
  • автомобіль із запізненням реагує на кермо
  • радіуси розвороту вправо та вліво piзнi

Розвал-сходення після ремонту підвіски:

  • заміна амортизаторів
  • зміна дорожнього просвіту авто
  • встановлення проставок під пружини підвіски
  • заміна сайлентблоків, кульових опор, важелів, тощо
  • встановлення посиленних пружин підвіски
  • заміна наконечників рульових тяг
  • ремонт кермової рейки

Також варто замислитися про додаткову перевірку після:

  • пробою підвіски або деформації дисків у результаті жорсткого удару
  • обкатки нового або нещодавно купленого авто
  • сезонної зміни коліс.