По кілометражу – виробники рекомендують перевіряти виставлені кути не рідше ніж раз на 30 тис. кілометрів пробігу
З появою наступних ознак:
- нерівномрний знос шин
- надто легке або надто важке управління
- відводить убік або погано тримає дорогу
- кермо змінило положення при русі по прямій
- при гальмуванні авто розвертае, або тягне в бік
- при виході з повороту кермо повертається не одразу
- автомобіль із запізненням реагує на кермо
- радіуси розвороту вправо та вліво piзнi

Розвал-сходення після ремонту підвіски:
- заміна амортизаторів
- зміна дорожнього просвіту авто
- встановлення проставок під пружини підвіски
- заміна сайлентблоків, кульових опор, важелів, тощо
- встановлення посиленних пружин підвіски
- заміна наконечників рульових тяг
- ремонт кермової рейки
Також варто замислитися про додаткову перевірку після:
- пробою підвіски або деформації дисків у результаті жорсткого удару
- обкатки нового або нещодавно купленого авто
- сезонної зміни коліс.